Ongi etorri Gobid.es-era
zure intereseko ondasunak enkantean erosteko bilatzen ari zinen webgunea.
Erraza eta segurua da!
Hasi behar duzunaren bila: webgunean produktu sorta zabala aurkituko duzu kategoria askotan, ibilgailuetatik hasi eta ekoizpen-makineria, itsasontzietatik higiezinetara.
Enkanteetan parte hartzeak dituen abantailak:
- Edozein lekutatik eta edozein unetan eskaintzea
- Zure salmentaren eguneratzeak jasotzea
- Merkatuaren prezioekin alderatuta aurreztea
- Lineako enkanteen profesionalen talde batek artatzea
Nola parte hartu Gobid.es-en enkantean
1. Erregistratu portalean
Oso erraza da.
Behar duzun guztia "identifikatu/Erregistratu" klik egitea da hasierako orriaren goiko eskuineko menuan.
Erregistroan, enkanteetan parte hartzeko kontua sortu nahi duzun galdetuko zaizu pertsona fisiko edo entitate juridiko gisa. Gogoratu sartutako datuak esleitutako loteen salmentari esleituko zaizkiola.
2. Erregistratu enkantean.
Besterik gabe, egin klik orri nagusiko enkantearen orrian dagoen botoi horian eta sartu eskatutako gordailua banku-transferentzia edo kreditu-txartel bidez.
Banku-transferentzia bidezko ordainketak egin ondoren, ordainagiria info@gobid.it helbidera bidaltzea eskatuko zaizu.
Gordailua ordaindu ondoren, baieztapen-mezu elektroniko bat jasoko duzu enkantean parte hartzeko baimena eman zaizula jakinaraziz.
3. Eskaintza egin lotea irabazteko
Behin gaituta, zuzenean klik eginez eskaintza egin dezakezu lote-orrian eta enkantean parte hartu.
Betiko jakinaraziko zaizu zure eskaintzaren egoera besteekin alderatuta.
Parte hartze ona!
4. Lotea modu seguruan jaso
Ordainketak egin ondoren, eskuratutako loteak jaso ahal izango dituzu.
Gure logistika saila zurekin harremanetan jarriko da eta behar duzun informazio guztia emango dizu azkar eta seguru jasotzeko.
Gobid lurraldean
Gobid.es-ek gaur egun presentzia zabala du Espainiako lurraldean:
Andaluzia
Calle Esperanto 4,
29007 Málaga
Tel. +34 911 875990
Galizia
Fernando Rey 8,
15007 A Coruña
Tel. + 34 881 167793
Madril
Plaza de Carlos
Trias Bertrán 4,
28020 - MADRID
Tel: +34 911 875990
- Subasta Etxea
-
-
Zer da onlineko saltoki bat? Onlineko saltoki bat web plataforma bat da, saltzaileak eskuratzeko aukera ematen duena onlineko lehiaketa mekanismoaren bidez. Onlineko lehiaketak saltzaile onenak izango diren erabiltzaileari baimentzen dio saltzen ari den onura eskuratzea. Zehazki, Gobid.it art. 149 de la LC y 641 de la LEC. xedapenaren arabera espezializatutako subjektu gisa jarduten du, auzitegietako kuratzaile eta profesionalei babesa ematen dizkie prozedura konkurrentzialtik datorren onurak saltzen laguntzeko.
-
Nola dabil onlineko saltokietan eta nola bereizten da negoziazio pribatutik? Onlineko saltokia oinarri prezio batekin hasten da eta eskaintza baten mekanismoaren bidez salmenta prezio zehatz batera iristeko aukera ematen du ezartutako muga-dataren amaierara, negoziazio pribatuak ez bezalakoa delako, ez baita saltokiko inkrementu eta denboraren logikari jarraitzen.
-
Zer da salmenta epailea? Salmenta epailea epaile berezi bat da, nonbait salmenta zorrotzaren bidez egiten dena kreditoreei, zati edo osoki itzultzeko nahia izateko. Bankrotutako jarduera likidatuko da Espainiako bankrotuari buruzko legearen arabera.
-
Gobid.es webgunean soilik auzitegi salmentetatik datorren ondasunak aurkituko ditut? Ez, auzitegi salmentetatik datorren ondasunak bakarrik ez, baita pribatu likidazioetatik eta leasing enpresetatik ere aurkituko dituzu. Edonor sektore merkantziako mota guztietako assetak likidatu nahi izanez gero, Gobid.es-i dei egin dezake
-
Ze onurak dituzte parte hartzen duten erabiltzaileek? Erosle ahalmenak izango ditu produktuak prezio oso lehiakorrean eta erosgarrian lortzeko aukera, aste tradizionalen atzerapen luzeak saihestuz.
-
Ze mota beste salmentza aurkitu dezaket gobid.es webgunean? Gobid.es webgunean salmentzak asteetan eta iragarkietan banatzen dira. Iragarkiak banatu daitezke: diru-laguntzarako salmentziak diren argitarapenak dira, eta ez dute online salmentzara parte hartzea barne. Eskaintza aurkezpena: eskaintza bat bidaltzeko aukera ematen du, edo interes adierazpen bat zehaztuz zehazki, zehazki zehaztutako formularioen bidez, online eskuragarri izango diren edo galdera bat egin ondoren bidaliko zaizkizunak.
-
Non non dauden kategoria guztiak non aurkitzen ditut subastan jartzen diren lote guztiak? Askotariko kategoriak menü nagusiko orrialdean edo hasierako bilaketa editorean aurkitu daitezke.
-
Nondik datoz salmentan eskainitako hainbat sariak? Salmentan eskainitako sariak nagusiki lehiaketa prozeduretatik datoz, baina baita ere likidazio pribatuak eta leasing enpresetatik ere.
-
Nola bilatu nahi dudan lotea webgunean? Zuzenean idatzi dezakezu goiko bilaketa editorean eta bilaketaren emaitzak finantzatu, edo ondarearen kategoria sartzeko eta bertan bilatu.
-
Nola eguneratuko naiz nire interesa duten saltokiak? Lehenik eta behin, erregistratze-prozesuan interesatzen zaizun kategoriak adierazi ditzakezu edo MyGobid-eko 'Interesak' orrian kontu bat baduzu, hainbat aukeratan jasoko duzu zure gustuetara egokituak diren newsletter-ak. Gainera, jarraitzen ari zaren saltokiak ez galdu nahi ez badituzu, klik egin dezakezu 'Gogoratu niretzat saltoki hau' edo 'Gogoratu niretzat harridura hau' ikonoak hurrengo orrietan.
-
Zerbitzuak iraungita dauden saltokiak oraindik eskuragarri daude? Eskaintzarik jaso gabe dauden iraungita dauden saltokiak eskaintza kanpoko erosketa helburu izan daitezke azkeneko saltoki prezioa gehi rilantzuarekin.
-
- Webgunean erregistratu
-
-
Nola erregistratu garaian? Erraza da, egin klik goiko eskuineko Saioa hasi orrialdean eta hasi erregistratzea.
-
Zergatik eskatzen zait zeregina edo enpresa bezala erregistratzeko? Eskatzailea identifikatzeko helburuarekin, erregistratzean kontuan hartuko duzu ea pertsona fisiko gisa edo pertsona juridiko gisa erabili eta asteetan parte hartuko duzun. Gogoratu beti sartutako datuak izango direla loteak eskuratzean izendatuko zaizkionak.
-
Ez naiz pasahitza gogoratzen, nola berreskuratu dezaket? Sartu saioa egiten duen orrian pasahitza berreskuratzeko prozedura egin dezakezu.
-
Ez dut erregistratzearen egiaztapen posta elektronikoa jasotzen, zergatik? Ziurtatu ez dela zure posta elektronikoaren spam edo promozio karpetan sartu.
-
Zer lekuetan sartu behar ditut nire datuak sarbidea eskuratzeko webgunean erregistratzean? Goiko eskuineko menuko Saioa hasi aukeratik sartu ahal izango duzu zure kredentzialak.
-
Zergatik ezin dut nire kontura sartu? Agian, kredentzialak ez zuzen idatzi ari zaren, beti ere pasahitza berri bat erregistratu dezakezu pasahitza berreskuratzeko prozedura exekutatuz.
-
Nola aldatu dezaket nire kontuaren datuak? Zure datuak aldatzeko, MyGobid atalean sartu eta Kontua aukeratu nahiz aldatu.
-
Zer informazio ezin ditut aldatu nire kontuan? Zure kontuarekin lotutako eremua aldatu ezin den bakarra posta elektronikoa da, beraz, posta elektroniko berri bat sartu nahi baduzu, kontu berri bat erregistratu beharko duzu.
-
Zergatik erregistroan izen-ematean banku koordenatuak eskatzen zaizkit? Aukeraketetan parte hartzeko eskatzen zaizkizkizun, deposituak itzultzeko behar ditugun informazioak jada izateko.
-
Zergatik hautatu behar nituzke interesatzen zaituzten kategoriak? Honen bidez, zure interesekin erlazionatutako komunikazioak eta albisteak jasoko dituzu lote eta txandakatuak zure interesekin bat etorriz.
-
Nola dezaktibatu dezaket nire kontua? Zure kontua desaktibatzeko, zuzenean eskatu dezakezu info@gobid.it helbidera
-
Nola nire burukide zerrendatik ezabatu dezaket? Zure burukideak jasotzen duzun bakoitzean azkeneko burukidean aurkitzen duzun esteka eginez desaktibatu dezakezu, info@gobid.it helbidera idatzi eskatuz edo MyGobid-eko 'Kontua' atalean egin dezakezu.
-
- Parte hartzea
-
-
Non nuen aurkitzen dira saltzeko baldintzak? Salmentaren baldintza orokorrak eta zehatzak beti eskuragarri daude saltzeari buruzko fitxan dauden botoietan. Halaber, lot bakoitzaren fitxetan lotuta ere aurkituko dituzu.
-
Nola erregistratzeko aste batean? Astearen txartelaren nabarmenaldian agertzen den hori klik egitean nahikoa izango da, baldintzak irakurri ondo onartu eta baieztatu ondoren.
-
Aukeran erregistratuta badagoz, informazio gehiago jasotzen dut? Ez, informazioa jasotzeko aukera erregistratutako edozein erabiltzailearenarekin batera dago, salbu eta salerosketen baldintzetan edo astearen orrialdean agertzen diren adierazpen ezberdinetan.
-
Zergatik eskatzen zaizu salneurri orokor eta espezifikoak onartzea? Salneurriak onartzea eskatzen zaizkizu partehartze prozesua eta bat edo hainbat lote irabazteak salneurrietan esplizituki adierazitakoaren arabera gauzatuko direlako, beraz, beharrezkoa da beren irakurtzea helburu gisa prozesu guztiari buruz jakin izateko.
-
Erregistratzearen ondoren, zer egin behar dut partehartzea nahi dudan? Interesatzen zaitzun lotearentzako eskaera depositua ordaindu beharko duzu. Kreditu txartelarekin ordaintzen baduzu, automatikoki baimenduta izango zara aukeratutako azokan parte hartzea. Banku transferentziarekin ordaintzen baduzu, ordainketa-kopuruaren kontu-egiazko kopia bidali beharko duzu batera info@gobid.es helbidera. Ordainketa kontuan sartzean, automatikoki baimenduta izango zara azokan parte hartzeko eta posta elektroniko bidez jakinaraziko zaizu. Transferentziarekin ordaintzen baduzu, aholkulari dizugu aurrerantzean egitea azoka-terminoaren aurrean. Informazio gehiagorako, joan zerbait depositu atalean.
-
Beste pertsona fisiko/empresa baten izenean eta kontura parte hartu dezaket? Webgunean erregistratuz, partaide izango zara eta sartutako datuekin loteak eskuratuko dituzu. Parte hartzearen datuak eskuratzearen datuak ezberdinak badira, prozeduraren organoen baimena beharko da, dokumentazio zehatza aurkeztu aurretik.
-
Nire izena eman eta diru-sarrera depositua ordaindu dut, baina oraindik ez naiz gaitu egon, zergatik? Zuzenki egin baduzu, oso probagarria da zure diru-sarreraren akreditazioaren egiaztapena martxan dagoela. Zure kontuan ikusiko dugunean zure gaitasuna aktibatuko dugu.
-
Abilitazio-emaila jaso dut partaidetzarako, nola egin zehazki? Ziurtatu webgunean saioa hasi duzula eta zure abilitazioa jaso duzun lote-orrian egon behar duzula. Goiko eskumaldeko eremuan 'Orain eskatu' botoia eta parte hartzean zure gidatuko zaiten informazio guztiak aurkituko dituzu. Orain eskatu botoia sakatuz, zure pujaren laburpen pantaila ikusiko duzu eta ondoren egin beharko duzun sarrerak kostu gehigarriak baieztatu beharko dituzu. Une honetan, zure pujarekin eguneratutako prezioa ikusiko duzu.
-
Nire kontua gaituta dago baina "Orain eskatu" botoia ez naiz ikusten, zergatik? Agian webgunea nabigatzen ari zara erregistratzeko kredentzialak sartu gabe.
-
Zer da eskaintza estatikoa? Eskaintza estatikoa prezio finkoko eskaintza gisa kontsideratzen da, uneko prezioa bai eta aste horretan aurreikusitako berrerabilketa minimoa barne.
-
Zer da eskaintza gehiago (proxy bid) eta nola dabil? Erabiltzaileak ordainduko duen gehiengo zenbakia da, eta beste erabiltzaileek ez dute ikusten. Eskaintza hau sartu eta gero, automatikoki jaurtiko da, erabiltzaileak eskaintza gainditzen duenean, sartutako zenbakia lortu arte. Jaurtikoak automatikoak izango dira eta eskaintza gehiago gainditu ahal izateko ezarritako balio minimoetan oinarrituta. Proxy bid-a sartzen duen erabiltzailea momentu horretan hoberen eskaintzailea bada, proxyak ez du prezioa aldatuko eta, ondorioz, ez du extratime-a eragingo.
-
Zer da oinarri prezioa? Zerrenda bakoitzeko hasierako prezioa da, Buyer's Premium-a, laguntza-behar eta, hala badagokio, BEZa barnean ez. Ezinezkoa da oinarri preziorako eskaintza bat egin: beraz, gutxienez kanporatze bat egin behar da. Horrela eginik, oinarri prezioa bihurtzen da uneko prezioa.
-
Zer da biderketaren txikiena? Lotearen preziori batzuk gehitzeko ezarritako zenbatekoa da hurrengo eskaintza sartzeko.
-
Zer da erreserba prezioa? Gutxieneko prezioa da, lotea saltzeko baimena ematen duena. Ikusgai edo ez ikusgai egon daiteke. Ikusgai dagoenean, lote fitxaren goiko eskuineko eragiketa koadroan aurki dezakezu. Ez ikusgai dagoenean, 'lortua' edo 'ez lortua' hitzak aurki ditzakezu: lehen kasuan, lotearen oinarrizko prezioan gehi gutxieneko igoeran egindako apustua nahikoa da lotea esleitzeko baimena emateko; bigarren kasuan, esleipena prozeduraren organoen edo aginduen irizpide zalantzaezinaren menpe dago.
-
Zer da extra-denbora eta nola dabil? Hau da jasotako eskaintza gehigarriak aurkezteko azkeneko 5 minutuetan egindako irabazle eskaintza bada, eskaintza berri bat egiteko denbora luzatuko da azkenengo jasotako pujaren ondoren 5 minutu gehiago. Horrela jarraituz, extra-denborako 5 minutuetan jasotako irabazle bakoitzeko, eskaintza berri bat egiteko denbora azkenengo jasotako pujaren ondoren 5 minutu gehiago luzatuko da. Eskaintza maximoa (proxy bid) egitean automatikoki berriztatzeak ere irabazle bezalakoak izango dira.
-
Nire lotean pujarik ez dago: zergatik ez da eskaintza egiteko aukera itxi? Zergatik ez da extra-denbora aplikatzen lote bakarrean, asta osoan bai. Salmenta luzatuko da noizbehinka eskaintzak iritsi egiten direnean azkenengo 5 minutuetan.
-
Zer da eskaintza aske modua? Hau enkante modu bat da, non erabiltzaileek zenbateko aske baino handiago eskaintza egin dezakete, baina gutxienez ezarritako berrerantzko goraipenaren gainetik.
-
Zer da mailakatutako enkante bat? Maila desberdinetan banatutako enkante bat da, eta maila bakoitzak ondasunen agregazio maila desberdinak adierazten ditu. Maila bakoitzak fidantza eta amaiera data desberdinak ditu. Maila desberdinetan dauden ondasunen salmenta goi mailako konbinazioak behe mailakoen aurretik jarriz egingo da.
-
Zer da 'Erosi Orain' aukera? Hau da erabiltzaileari aukera ematen diona zatia harrapatzeko lehenago azkeneko artxiboa. Zatia erosi ahal izateko prezioa gutxienez eskaintza batengatik erakutsiko da.
-
Zer da lote osoa? Lote osoa (0 zenbakiko lotea) badago, hau da salmentan eskainitako lote guztiak eta konbinazioak bildu dituen multzoa. Lote osoa eskuratzeko erabiltzaileak astean eskainitako lote guztiak erosi beharko ditu blokean.
-
Zer gertatzen da lotería osoan ere eskaintzak iritsi badira? Lotería osoan inolako eskaintzarik iritsi ez bada, zatikiak eta/edo konbinazioak adjudikatzeko jarraituko da. Lotería osoan (Lotea 0) eskaintzak iritsi badira, Prozeduraren organoek bulego hori eskaintza balioak kontuan hartuta adjudikatu ala ez erabakiko dute bulego bakoitzak lortutako balioen arabera.
-
Zer da konbinazioa? Konbinazioa da hainbat sail bat saltzeko finko prezio batean jartzen diren loteak, beraz, ezin dira banaka pujatu.
-
Nola ikusi dezaket nire interesa duten lote batean eskaintzak daude ala ez? Eskaintzak daudenean, lotearen fitxan agertzen den zenbakia ikusi dezakezu berde koloreko paletan.
-
Nola jakin dezaket nire eskaintza irabazlea dela? Eskaintza bakoitzean egin ondoren, posta elektroniko bidez eta zatikia orrialdean zure eskaintzaren egoera jakinaraziko zaizu.
-
Zer gertatzen da nire eskaintza onena bana bada? Eskaintza erreserbatuaren prezioa gainditu bada, ohiko kasuan, 3 lanegunen barruan jasoko duzu esleipenaren berrespena, non informazio guztiak eta ordainketa behar diren terminoak laburtuta daudela.
-
Zer gertatzen da nire eskaintza onena baina erreserba prezioa ez da lortu? Kasu honetan, erabakia prozeduraren organoen edo agenteen epaiketa gabeko erabakia da.
-
Zer gertatzen da ez naizen hoberen eskaintzailea? Ez duzu inolako sari bat jaso, beraz salmentaren amaieratik 20 egunen barruan diru-sarrerako depositua itzuli egingo zaizu interesik gabe.
-
Nola aurkitzen ditut loteen prezioak amaitutako enkante batean? Amaitutako enkante baten prezioak ezagutzeko, eskaintza bat aurkezteko soilik, eskaera egokia egin dezakezu info@gobid.it helbidera idatziz, enkante zenbakia eta lote zenbakia zehaztuz.
-
Aukzioetan irabazi gabeko eta iraungitutako saskiak eskaintza egin dezaket? Bai, aukzio kanpoko erosketa eskaintza formulario berezi bat eskatuz, haren bidez eskaintza egiten da, saskiari ez emandako prezioan gehitu egiten zaio gehienezko jaurerriarekin batera.
-
Aukzioetan eskuratutako sarietan eskaintza egin dezaket? Ezin da
-
- Ondoak ikusi
-
-
Nola egin aukeraketa eskabidea? Aukeraketa txartelaren barnean 'ikusi erreserba' sakatu dezakezu, gure logistika bulegoak zuzenean harremanetan jarriko zaitu hitzordua antolatzeko.
-
Zer da "ikusi eta gustatu" esan nahi duena? Salmenta ezezagunetarako baimenik gabe gauzak saldu nahi direla esan nahi du. Hortaz, hura eragindako kalteez legez kanpoko salaketa egin ezin da. Hori dela eta, kalteen horien existentziak, kalitate falta edo saldu den gauzaren desberdintasunak kalte-ordain, kalte-ordain edo prezioaren murrizketa eragin ez dezakete. Hori dela eta, ikusmena beti gomendatzen da.
-
Nire interesetako txandaketa ez du ikusgarri egiteko egunak adierazten, zer egin behar dut? Betiko sakatu dezakezu 'ikusgai erreserbatu' botoia, gure logistika bulegoak zuretzat lehenengo erabilgarri den data jakinaraziko dizu.
-
Niretzat ez ezarritako data batean ikusi dezaket? Eskaera egin dezakezu, adierazitako egunetik kanpo egindako ikuspegia zure kargura izango duen kostua kontuan hartuz.
-
Ze dokumentuak eraman behar ditut? Betiko ondo daramazu nire identifikazio dokumentua eta ikusi nahi dituzun sarien zerrenda zenbakiz bete, eragiketak errazteko. Batzuetan, xedeak argitzeko, beste dokumentu batzuk ere eskatu daitezke, zehatz-mehatz adierazita.
-
- Ordainketa
-
-
Non nuen aurkitu diru-sarreraren terminoak? Diru-sarreraren terminoak beti adierazten dira salmentaren baldintza espezifikoetan. Normalean, harrigarriaren fitxan ere adierazten dira.
-
Zein dira sarrera kostuak saskiaren/saskien preziora gehitu behar direnak? Eskuratu dituzun saskien preziora gehitu behar duzu Buyer's Premium-a, kudeaketa onurak eta, beharrezkoa bada, BEZa (saskien, Buyer's Premium-aren eta kudeaketa onurien gainean aplikagarria). Beste onurrik badago, salmenta-baldintza espezifikoetan adierazita daude. Gogoratu beti erosten eta jabetza-traspasua gastuak eroslearen ardura direla.
-
Zer arriskuan nago ez baditut erosketak egin aurretik adjudikatutako sariak ordaintzen ez ditudan? Ordainketa ez egiteak ezarritako egunetan zure dirua itxi egingo da eta salmenta automatikoki desegingo da. Adjudikazioa eten egingo da eta bigarren eskaintza onenari emango zaio
-
Noiz jasoko ditut fakturak? Buyer's Premium-aren saldoarekin erlazionatutako faktura zure ordainketa jasotzean gure administrazioak bidaliko dizu. Aukeratutako loteen saldoarekin erlazionatutako faktura prozeduraren organoek emango dute eta zure ondasunak jasotzean zehaztutakoan bidaliko zaizu edo emango.
-
Al Buyer's Premium e agli oneri di gestione viene sempre applicata l'IVA? L'Iva, a norma di legge, sarà aggiunta all'importo dovuto come Buyer's Premium e oneri accessori di gestione. Se l'acquisto viene effettuato da un acquirente straniero con un numero di partita IVA intracomunitaria valido, l'IVA non verrà applicata.
-
Zer da VIES-en izena ematea eta zer gertatzen da prozedura bat ez bada inskribatuta? VIES sistema bat da, Europar Batasunaren barruan eta BEZ zenbakiarekin hornitzaileen artean egindako transakzioak kontrolatzen ditu. Prozedura VIES-era ez bada inskribatuta, BEZa ordaindu beharko da baita komunitate barruko erosleei ere.
-
Esportatzaile ohikoak naiz, behar dut BEZa ordaintzea? Zure ardura izango da BEZ eskubidea eskatzeko Intentzio Adierazpena bidaltzea.
-
Eskuratu dituzun ondasunak kanpoan esportatu behar ditutenean, BEZa ordaindu behar dut? Unio Europarreko bezeroentzat esportazio kasuan, italiar legeraren arabera, prozedurako organoek eskatuko dute eskuratu diren loteetan ordaindu beharreko BEZa ordaindu, BEZa ordaindu ez egiteagatik sancziorik saihesteko. Zenbatekoa esportazioa gertatzen den arte blokeatuta egongo da eta dokumentu erlazionatuen aurkeztu ondoren itzuliko da.
-
Zer da Buyer's Premium? Hau gure saltzaileen zuzenbideko komisioa da eta salmenta-prezioa adjudikazioan adierazitako oinarrizko prezioan kalkulatzen den ehunekoa da.
-
Non nuen zehaztasun gehiago bere zenbatekoa non aurkitzen dut? Zehaztasunak dituen legezko balioa zehaztasunetan aurkituko duzu, eta oro har, zata bakoitzaren fitxan.
-
Noiz arte egin behar dut saldoa? Ordainketa epea beti adierazten da subasta-baldintzetan eta eskuratupean adierazten da. Eroslearen Premium ordainketa epea lotearenarena ez bada, salneurri-baldintzetan beti adieraziko da.
-
Zer da diru-sarrera? Erabiltzaileak asteetan parte hartzea bermatzeko beharrezkoa den zenbatekoa da, salmentza-baldintzak betetzeko konpromisoa bermatzeko. Beti ikus daiteke zatien eta asteen fitxan. Diru-sarrera oinarria izan daiteke: hau da, asteetako zati guztietan parte hartzeko baimena, salnebide zehatz bat izan ezik, edo zehaztua: hau da, zati bereziko diru-sarrera aurreikusita dagoen zati baterako baimena. Zehaztutako diru-sarrera batean parte hartzea, oinarriko diru-sarrera duten zati guztietan parte hartzea ekarriko du.
-
Nola ordaindu behar dut dirulaguntza? Oro har, dirulaguntza bonifikazio bidez edo kreditu txartelaren bidez ordaindu daiteke. Salmenta-baldintza espezifikoetan adierazten diren edozein beste ordainketa metodo, baldin eta aurreikusita badira, argi jasoko dira.
-
Noiz arte kreditatuta egon behar da parte hartzea baimentzeko? Parte hartu ahal izateko eskatutako dirua terminoaren aurretik kreditatu beharko da beti.
-
Nola gauzatzen da kreditu txartelarekin diru-sarrerarekin doako erosketan parte hartzeko baimena? Kreditu txartelarekin diru-sarrerarekin parte hartzea automatikoki gauzatuko da.
-
Nola itzuliko didate kreditu-txartelarekin ordaindutako fidantza? Enkantean parte hartuz gero eta lote bakar bat ere esleitzen ez bada, gordailua, oro har, enkantea amaitu eta 20 eguneko epean itzuliko da, baldintza espezifikoetan bestelako jarraibiderik ez badago. Lote bat edo gehiago esleitzen badira, GOBID INTERNATIONAL AUCTION GROUP SRL-k atxikitako zenbatekoa itzuliko du erabiltzaileak esleitutako ondasunak jaso ondoren, baldintza espezifikoetan bestelako jarraibiderik ez badago.
-
Nola gauzatzen da diru-sarrera ordainduz hasta batean parte hartzeko baimena? Diru-sarrera bonifikazio bidez ordainduz, baimena soilik ordainketa-kontuan sartu ondoren egingo da. Hori dela eta, garrantzitsua da bonifikazioa ordaintzea hasta-terminoaren aurretik nahiko den lehenago, parte-hartzea ukatua izatea ekiditeko.
-
Nola itzuliko da banku-mugikorrerako ordaindutako dirua? Hautaketa baten ondoren ezezagun loterik eskuratzea gertatzen bada, banku-mugikorrerako ordaindutako zenbatekoa, oro har, 20 egunen buruan itzuliko da, salbu eta saleroskotasun ezberdinak agertzen badira salmenta-baldintzetan. Hautaketa bat edo gehiago eskuratzean, zenbatekoa itzuliko da, erabiltzaileak eskuratutako ondasunak erretiratu ostean, salbu eta saleroskotasun ezberdinak agertzen badira salmenta-baldintzetan. Garrantzitsua da banku-kordenadak komunikatzea, non banku-mugikorrerako dirua itzuli nahi den adieraziz erregistratze-aldian edo Mygobid-eko "Kontua" atalean osatuz.
-
Noiz zehazten da? Aurrezko dirua trukatuko da batzuk edo gehiagok eskuratzean eta ordainketa egin ezik eskatutako zenbatekoak ordaintzea aurretik ezarritako epeetan. Aurreikusitako salmentza-baldintzetan aurrezko dirua trukatzeko beste arrazoi batzuk ere adierazten dira.
-
Nire diru-sarrera badut, beste batzuetan erabili ahal dut? Diru-sarreraren mugimendua eskatzeko, posta bat bidali beharko duzu info@gobid.es helbidera, gaian aukeratuta asta zenbakia zehaztuz "adibidez, diru-sarrera mugimendua 2584 astara". Postan ere adierazi beharko da sarrera-sarreraren zenbakia non ordaindu zen. Zure eskaera baloratuko da sarrera-sarreraren ordainketa emaitzaren arabera, non sarrera-sarrera ordaindu zen. Diru-sarrera mugimendu baimendua beharrezkoa bada, zenbateko gutxiagoa bada, astara parte hartzeko eskatzen den zenbatekoa, banku-txartel bidez ordainketa osagarria egin beharko da.
-
Berme gordailua ordaintzen badut, apustuak egin behar ditut? Ez, berme gordailuaren ordainketa ez du apustuak egitera behartzen, salbu eta salmenta baldintzetan bestelako adierazpenak badaude.
-
- Ondarea Atera
-
-
Noiz hartu aukeratutako ondasunak? Aukeratutako ondasunak ordaindu beharreko diru-sarrera gertatutakoan hartu daitezke. Loteak atzitzeko eguna eta ordua posta elektroniko bidez jakinaraziko zaizkizu.
-
Zozketa irabazitako lotearen neurri eta pisua izan dezaket? Lotearen fitxan zehaztuta ez bada, zuzenean logistika bulegora idatziz eskatu dezakezu info@gobid.es helbidera deituz edo gure zentralera deituz +34.911.875.990 zenbakira
-
Nire sailak demontatzeko edo gurutzatzeko tresnak erabili daitezke? Ez, ezinezkoa da tokian dauden tresnak erabiltzea. Erosleak beraz, erositako sailak demontatu, mugitu, kargatu eta garraiatu beharko ditu, eta, kasu honetan, ibilgailuei jabetza-truke eta erlazionatutako kudeaketak egin beharko ditu.
-
Nire saltokiak aurretik ikusi ditzaket? Diru ordainketa egin ondoren, aukeratutako zatiak jaso direla egiaztatu ondoren, ahal da.
-
Zein dokumentu eraman behar ditut nirekin? Eraman identifikazio agiri bat, esleipenaren berrespena eta ondasunen erosketa faktura, baldin eta zure esku badago. Zure esku ez badago, jasotze unean emango zaizu. Zure ordezkari batek jasotzen badu, noski, baimena izan behar du.
-
Egun gehiago behar izanez gero, zenbat ordutan ordaindu behar dut? Beste egun batzuk behar izanez gero, eguneko 200,00 eta 350,00 euro arteko kuota ordaindu beharko da (baldin eta baldin ez badaude baldintza espezifikoetan ezarritakoak).
-
Proposatutako datan jaso ezin badut, ordaindu behar dut? Jakinarazitako egunean eta orduan jasotzea ezinezkoa bazaizu, honako hau egin dezakezu: - aurretik onartuta, hurrengo salmenta esperimenturako aurreikusitako datan onartua izatea eskatu, baldin badago. - aurretik onartuta, esperimentu bakarrerako eskuragarri dauden egun eta orduetatik kanpo jasotzea, 'Jasotzea' atalean enkantearen baldintza espezifikoetan adierazitako kuota gehigarria ordainduz. Gobid International Auction Group Srl eta esleipendunaren artean adostutako programatik kanpoko jasotze data bat ez betetzeak, azken honi 350,00 EUR-ko isuna ezartzea ekarriko dio, jasotze eza gutxienez 48 ordu lehenago jakinarazten ez bada, betiere, GOBID INTERNATIONAL AUCTION GROUP SRL-k jasandako kalte handiagoaren kalte-ordaina salbu.
-
Ze agentziatan gauzatuko da jabetza-traspasoa? Ohikoa da prozedurako organoek edo agenteak adierazten duten agentzian gauzatzea, salbuetsiak salmentaren baldintza espezifikoetan zehaztuak izan ezik. Gure ardura izango da eroslearen eta prozedurako organoen hautatutako agentearen artean harremanetan jartzea, lotea eskuratzearen ondoren praktika tramitazioa burutzeko hautatutako agentziarekin.
-
Jabetza trukea nire gastuekin gertatzen da? Bai, erregistratutako erremintaren jabetza trukean sortutako gastu guztiak eroslearen kargura izango dira. Oro har, eroslearen ardura izango dira ere ibilbide-liburuen bikoizpenak eta, behar izanez gero, dokumentazio gehigarriak. Normalean, jabetza-agirian prozedura konkurrentzialaren ezabaketa agindua erremintaren kargura izango da.
-
Mezua gainditzen badira administratiboki gelditzen direnean, zer egin behar dut? Ohikoa da prozedurak hori arintzea. Hala ere, erosiak arintzeko ordainketa erosiaren ardura bada, hori salmenta-baldintza espezifikoetan zehaztuko litzateke.
-
Nire autoa jabetza-traspasua gertatu baino lehen atzitu dezaket? Ez, ezinezkoa da jabetza-traspasua gertatze baino lehen atzitu.
-
- MyGobid
-
-
Zer da myGobid? MyGobid sareen atala da, eta bertan nabigatu dezakezu gunean sartuta egon arren, goiko eskumeneko menuetatik.
-
Zergatik erabili behar nuke? Webguneko atal berri eta guztiz zure beharretara egokitua da: zure lehentasunak beti eguneratuta izatea ahalbidetzen dizu, interesatzen zaizkizun loteei buruzko komunikazioak jasotzeko. Zure eskaintzak, jarraitzen dituzun loteak eta ondoen eskaini dituzun ondasunen esleipen-konfirmazioak pantaila bakarrean ikusteko aukera ematen dizu. Bere aukera guztiak aprobetxatzeak salmentetan parte hartzea kontrolpean izatea eta zuretzat pentsatutako edukiak hasierako orrian jasotzea ahalbidetzen dizu.
-
Zer dira gordetako bilaketen abisuek? ‘Abisua sortu’ funtzioaren bidez eginiko bilaketa gordetzeko aukera izango duzu, eta lotu bat argitaratu ezkero abisuez jasoko duzu, beraiei erantzuten dien lotu bati dagokionez.
-
Zer bilatzen ari zinen aurkitu ez baduzu?
Mesedez, jarri gure bezero zerbitzura harremanetan
+34 911 87 59 90 / +34 722 58 58 07
astelehenetik ostiralera:
09:00 - 13:00 / 14:00 - 17:00