Benvingut a Gobid.es
la pàgina web que estaves buscant per comprar en subhasta els béns que t'interessen.
Fer-ho és convenient i segur!
Comença buscant el que necessites: a la pàgina web trobaràs una àmplia gamma de productes inclosos en moltes categories, des de vehicles fins a maquinària de producció, de vaixells a immobles.
Els avantatges que obtindràs en participar en subhastes:
- Oferir des de qualsevol lloc i en qualsevol moment
- Rebre actualitzacions sobre la teva venda
- Estalviar en comparació amb els preus de mercat
- Ser atès per un equip de professionals de subhastes en línia
Com participar en la subhasta de Gobid.es
1. Registra't al portal
És molt senzill.
tot el que necessites és fer clic a "identifica't/Registra't" a la part superior dreta del menú de la pàgina inicial.
Durant el registre, se't preguntarà si estàs interessat en generar el teu compte i participar en les subhastes com a persona física o entitat legal. Recorda que les dades que ingressis seran les mateixes a les quals s'assignarà qualsevol venda dels lots adjudicats.
2. Registra't a la subhasta.
Simplement fes clic al botó groc "registra't" a la pàgina inicial de la subhasta i ingressa el dipòsit requerit mitjançant transferència bancària o targeta de crèdit.
Un cop abonats els pagaments per transferència bancària, se't demanarà d'enviar justificant de pagament a info@gobid.it.
Un cop abonat el dipòsit, un correu electrònic de confirmació t'informarà que has estat autoritzat per participar en la subhasta.
3. Pujar per guanyar el lot
Un cop habilitat, pots apostar fent clic directament al botó "pujar" a la fitxa del lot i participar en la subhasta.
Sempre se t'informarà sobre l'estat de la teva oferta respecte als altres.
Bona participació!
4. Retira el lot de forma segura
Un cop abonats els pagaments, podràs retirar els lots adquirits.
El nostre departament de logística es posarà en contacte amb tu i et facilitarà tota la informació que necessites per retirar de forma ràpida i segura.
Gobid en el territori
Gobid.es té avui en dia una àmplia presència en el territori espanyol:
Delegació Andalusia
Carrer Esperanto 4,
29007 Màlaga
Tel. +34 911 875990
Delegació Galícia
Fernando Rey 8,
15007 A Corunya
Tel. + 34 881 167793
Delegació Madrid
Plaça de Carlos
Trias Bertrán 4,
28020 - MADRID
Tel: +34 911 875990
- Casa de Subhasta
-
-
Què és una casa de subhastes en línia? Una casa de subhastes en línia és una plataforma web que permet la compra de béns a través del mecanisme competitiu de la subhasta en línia. La subhasta en línia permet a l'usuari que al terme de la venda resulti millor postor d'adjudicar el bé objecte d'ofertes. En concret, Gobid.it actua en qualitat de subjecte especialitzat als efectes dels arts. 149 de la LC i 641 de la LEC., operant en suport dels curadors i dels professionals encarregats pels tribunals en la venda de béns derivats de procediments concursals.
-
Com funciona una subhasta en línia i en què difereix d'una negociació privada? Una subhasta en línia parteix necessàriament d'un preu base de subhasta i mitjançant el mecanisme de les pujes permet la venda d'assentar-se a un preu final determinat a l'expiració establerta, a diferència de la negociació privada que no està sotmesa a la lògica incremental i temporal de la subhasta.
-
Què és una subhasta judicial? Una subhasta judicial és una activitat judicial específica que es tradueix en la venda forçada d'actius/proprietats per obtenir liquiditat suficient per poder reemborsar, parcialment o totalment, els creditors. La liquidació dels actius fallits es realitzarà d'acord amb la llei espanyola de fallides.
-
A Gobid.es només trobo béns provinents de vendes judicials? No, també trobaràs béns provinents de liquidacions privades i de societats de leasing. Qualsevol persona que vulgui liquidar actius de tot tipus de sectors merceològics pot recórrer a Gobid.es
-
Quins són els avantatges pels usuaris que hi participen? El potencial comprador tindrà la possibilitat d'obtenir els productes a un preu molt competitiu i convenient, evitant les llargues demores de les subhastes tradicionals.
-
Quins altres tipus de vendes puc trobar a gobid.es? Les vendes a Gobid.es estan dividides en subhastes i anuncis. Els anuncis es poden dividir en Avísos: són publicacions relatives a les vendes judicials que no impliquen la participació en una venda en línia. Presentació d'ofertes: impliquen la possibilitat d'enviar una oferta d'adquisició o una manifestació d'interès per lots específics a través de formularis específics que estaran disponibles en línia o enviats després d'una sol·licitud.
-
On trobo totes les categories de lots posats a subhasta? Moltes categories són accessibles des de la pàgina del menú principal o des de l'editor de cerca principal trobat a la pàgina d'inici.
-
D'on provenen tots els lots objecte de la venda? Els lots objecte de la venda provenen principalment de procediments concursals, però també de liquidacions privades i societats de leasing.
-
Com puc cercar al lloc web un lot del qual necessito? Pots escriure directament a l'editor de cerca a la part superior de la pàgina d'inici i refinar els resultats de la cerca, o bé pots accedir a la categoria d'afiliació del bé i cercar-hi a l'interior.
-
Com puc estar informat sobre els béns que em interessin? Primer de tot, pots indicar les categories que t'interessen més durant el registre o si ja tens un compte a la pàgina 'interessos' de MyGobid, d'aquesta manera rebràs butlletins informatius segons les teves preferències. A més, per no perdre l'actualització sobre els lots que estàs seguint, pots fer clic a l'ícona 'recorda'm d'aquest lot' o 'recorda'm d'aquesta subhasta' presents a les respectives pàgines.
-
Els lots d'una subhasta caducada encara estan disponibles? Els lots d'una subhasta caducada sobre els quals no s'ha rebut cap oferta poden ser objecte d'oferta de compra fora de subhasta al darrer preu de subhasta més la revalorització.
-
- Registre a la pàgina web
-
-
Com es pot registrar al lloc web? És senzill, només cal clicar a la opció Accedeix a dalt a la dreta al menú de la pàgina d'inici i començar el registre.
-
Per què se m'està demanant que em registris com a privat o com a empresa? Amb la finalitat d'identificar el subjecte adjudicatari, en el moment del registre se't demana si utilitzaràs el compte i participaràs en les subhastes com a persona física o com a persona jurídica. Recorda sempre que les dades introduïdes seran les que es faran servir per a la titularitat de les possibles vendes dels lots adjudicats.
-
No recordo la contrasenya, com puc recuperar-la? Només cal que des de la pàgina d'inici de sessió segueixis el procediment de recuperació de contrasenya.
-
No em arriba el correu de confirmació del registre, per què? Assegura't que el correu no hagi acabat a la carpeta de correu brossa o promocions de la teva safata de correu.
-
Un cop registrat al lloc web on he d'introduir les meves dades per accedir-hi? Des de l'opció de menú Accedeix present a dalt a la dreta a la pàgina d'inici podràs introduir les teves credencials.
-
Per què no puc accedir al meu compte? Probablement estàs introduint les credencials de forma incorrecta, sempre pots restablir la contrasenya seguint el procediment de recuperació de contrasenya.
-
Com puc modificar les dades del meu compte? Des de la secció MyGobid només cal que vagis a Compte i modifiquis les teves dades.
-
Quines informacions no puc modificar del meu compte? L'únic camp associat al teu compte que no es pot modificar és el correu, per tant, si vols introduir un nou correu has de fer un nou registre d'un nou compte.
-
Per què en el moment del registre em demanen les coordenades bancàries? T'ho demanen en previsió de la teva participació a les subhastes, per tal de tenir ja la informació que necessitem per a la devolució dels dipòsits de garantia.
-
Per què hauria de seleccionar les categories que em interessin? D'aquesta manera podràs rebre comunicacions i butlletins informatius específics sobre els lots i les subhastes que coincideixen amb els teus interessos.
-
Com puc desactivar el meu compte? Per desactivar el compte pots sol·licitar-ho directament a info@gobid.it
-
Com puc donar-me de baixa de la newsletter? Pots donar-te de baixa fent clic directament a l'enllaç corresponent que trobaràs al final de cada newsletter que rebeu, pots sol·licitar-ho escrivint a info@gobid.it o fer-ho a la pestanya 'Compte' de MyGobid.
-
- Participació
-
-
On trobo les condicions de venda de la subhasta? Les condicions generals i específiques de venda són sempre accessibles a l'interior de la fitxa de la subhasta als respectius botons. Les trobes en tot cas enllaçades també a les fitxes dels lots individuals.
-
Com puc registrar-me a una subhasta? Només cal que facis clic al botó groc present a la part destacada de la fitxa de la subhasta, acceptis les condicions després de llegir-les atentament i confirmis.
-
Si estic registrat a la subhasta tinc accés a més informació? No, l'accés a la informació és el mateix que per a qualsevol usuari no registrat llevat que hi hagi indicacions diferents a les condicions de venda o a la pàgina de la subhasta.
-
Per què se m'està demanant d'acceptar les condicions generals i específiques de venda? Se t'està demanant d'acceptar-les ja que el procés de participació i l'eventual adjudicació d'un o més lots es conformaran al que s'indica expressament en les condicions de venda, per tant és necessari prendre'n visió per tal de ser conscient de tot el procés.
-
Després del registre, què he de fer per participar? Hauràs de pagar el dipòsit de garantia requerit pel lot que t'interessa. Si pagues amb targeta de crèdit seràs automàticament habilitat per participar a la subhasta. Si pagues amb transferència bancària hauràs d'enviar simultàniament a info@gobid.es una còpia del pagament. En el moment que es rebi el pagament seràs habilitat per participar a la subhasta i rebràs una notificació per correu electrònic. En cas de pagament per transferència et recomanem que ho facis amb prou antelació respecte al termini de la subhasta. Per a més informació, consulta la secció de garantia.
-
Puc participar en nom i per compte d'una altra persona física/empresa? En registrar-te al lloc web participaràs i adjudicaràs els lots amb les dades introduïdes. En cas que les dades de participació difereixin de les de l'adjudicació serà necessària una autorització adequada dels òrgans del procediment prèvia presentació d'una documentació específica.
-
Em vaig registrar i vaig fer el pagament del dipòsit de garantia, però encara no he estat habilitat, per què? Si ho has fet tot correctament, és molt probable que s'estigui verificant l'acreditació de la teva caució. En veure-la al compte, procedirem a habilitar-te.
-
He rebut el correu electrònic d'habilitació per participar a la subhasta, ara com puc fer una oferta? Assegura't d'haver iniciat la sessió al lloc web i d'estar a la pestanya del lot pel qual has estat habilitat. A la part superior dreta del quadre operatiu trobaràs el botó 'ofereix ara' i totes les informacions que et guiaran en la participació. Fent clic al botó ofereix ara veuràs una pantalla resumida de la teva oferta i dels costos addicionals corresponents que hauràs de confirmar amb un clic posterior. En aquest punt veuràs com el preu actual s'actualitza amb la teva oferta.
-
He estat habilitat però no veig el botó "ofereix ara", per què? És probable que estiguis navegant pel lloc sense haver iniciat la sessió amb les teves credencials d'accés.
-
Què és l'oferta estàtica? L'oferta estàtica és considerada una oferta a preu fix que inclou el preu actual més la pujada mínima prevista per la subhasta en qüestió.
-
Què és l'oferta màxima (proxy bid) i com funciona? És l'import màxim que l'usuari està disposat a pagar pel lot i constitueix una oferta dinàmica no visible als altres usuaris. Aquesta aposta, un cop inserida, generarà reofertes automàtiques cada vegada que la pròpia aposta sigui superada fins a assolir l'import inserit. Les reofertes seran automàtiques i es basaran en els valors mínims indicats per superar les altres ofertes presentades. Si l'usuari que introdueix la proxy bid ja és el millor oferent en aquell moment, la proxy no modificarà el preu actual i, per tant, no activarà l'extratime.
-
Què és el preu base? És el preu d'inici dels lots individuals no inclosos el Buyer's Premium, càrrecs d'assistència i IVA (si s'aplica al lot, al Buyer's Premium i als càrrecs d'assistència). No es pot fer una oferta al preu base: per tant, és necessari fer almenys una reoferta. Fent-ho així, el preu base es converteix en preu actual.
-
Què és la posta mínima? És l'import preestablert que s'ha de sumar al preu del lot per poder fer una oferta.
-
Què és el preu de reserva? És el preu mínim al qual arribar dóna autorització a la venda del lot. Pot ser visible o no visible. Quan és visible el pots trobar inserit al quadrant operatiu a dalt a la dreta a la fitxa del lot. Quan no és visible podràs trobar la paraula 'assolit' o 'no assolit': en el primer cas significa que una aposta al preu base del lot més el rellanç mínim ja és suficient per autoritzar l'adjudicació del lot, en el segon cas l'eventual adjudicació està sotmesa al judici inapel·lable dels òrgans de la procediment o dels comitents.
-
Què és el temps extra i com funciona? És el temps de pròrroga de la durada de la subhasta per a la presentació de més ofertes. Si s'efectua una oferta guanyadora en els últims 5 minuts abans del tancament de la subhasta, el temps per fer una altra oferta es prorrogarà en 5 minuts addicionals des de l'última aposta rebuda. Així successivament, per cada oferta guanyadora rebuda en els últims 5 minuts de temps extra, el temps per fer una altra oferta es prorrogarà en 5 minuts addicionals des de l'última aposta rebuda. Les pujes automàtiques en cas d'oferta màxima (proxy bid) també seran considerades ofertes guanyadores.
-
Al meu lot no hi ha pujades: per què no es tanca la possibilitat de fer ofertes? Perquè el temps extra no s'aplica al lot individual sinó a tota la subhasta. La venda es prolongarà indefinidament si continuen arribant ofertes en els últims 5 minuts.
-
Què és la modalitat d'oferta lliure? És una modalitat d'asta en la qual els usuaris podran fer ofertes d'import lliure, però sempre superiors com a mínim a la revalorització mínima establerta.
-
Què és una subhasta a nivells? Es tracta d'una subhasta dividida en diferents fases cadascuna de les quals representa diferents nivells d'agregació dels béns. Cada nivell té dipòsits de garantia i dates de termini diferents. La venda dels béns continguts en els diferents nivells serà duta a terme de manera que privilegiï les combinacions de nivell superior respecte a les de nivell inferior.
-
Què és l'opció 'compra ara'? Es tracta de l'opció que permet a l'usuari comprar un determinat lot abans de la finalització de la subhasta. El preu per comprar ara el lot es mostrarà després d'almenys una oferta.
-
Què és el lot complet? El lot complet (lot número 0) quan està present constitueix el conjunt de tots els lots i les combinacions posats a la venda en la mateixa subhasta. L'adjudicació del lot complet comportarà per a l'usuari la compra en bloc de tots els lots presents en la subhasta.
-
Què passa si arriben pujes també sobre el lot complet? En cas que cap oferta hagi estat rebuda sobre el lot complet, es procedirà a l'adjudicació dels lots individuals i/o combinacions. En cas que arribin ofertes sobre el lot complet (Llot 0), els òrgans de la Procediment al final de la subhasta es reserven la facultat d'adjudicar o no aquest lot en funció dels valors assolits pels lots individuals.
-
Què és una combinació? La combinació és un conjunt de diversos lots posats en venda a un únic preu base de subhasta, per tant no es poden pujar individualment.
-
Com puc veure si hi ha ofertes en un lot que em interessa? Si hi ha ofertes en un lot ho pots veure pel número que apareix a la paleta verda present a la fitxa del lot.
-
Com puc saber si la meva oferta és guanyadora? Després de cada oferta realitzada, se t'informarà per correu electrònic i directament a la pàgina del lot sobre l'estat de la teva oferta.
-
Què passa si sóc el millor postor? Si el preu de reserva ha estat superat, normalment rebràs en un termini de 3 dies laborables la confirmació de l'adjudicació provisional en la qual trobaràs resumides totes les informacions i els termes per realitzar els pagaments deguts.
-
Què passa si sóc el millor postor però el preu de reserva no s'ha assolit? En aquest cas, la decisió queda a criteri inapel·lables dels òrgans del procediment o dels comitents.
-
Què passa si no sóc el millor postor? No t'has adjudicat cap lot, per tant en un termini de 20 dies des de la conclusió de la venda et serà retornat el dipòsit de garantia sense interessos.
-
Com puc trobar els preus dels lots en una subhasta tancada? Per conèixer els preus d'una subhasta tancada, exclusivament per presentar una oferta, pots fer-ne la corresponent sol·licitud escrivint a info@gobid.it, assegurant-te de especificar el número de subhasta i el número de lot.
-
Puc fer una oferta pels lots vençuts i no adjudicats en una subhasta? És possible fent una sol·licitud d'un formulari d'oferta de compra fora de subhasta, amb el qual es presenta l'oferta degudament garantida sobre el lot no adjudicat al preu més el rellançament mínim.
-
Puc fer una oferta sobre els lots adjudicats en una subhasta? No és possible
-
- Veure Béns
-
-
Com puc sol·licitar una visita a un bé? Dins de la fitxa de la subhasta pots fer clic a 'reserva una visita', el nostre departament logístic es posarà en contacte amb tu en breu per organitzar l'apuntament.
-
Què significa "vist i agradat"? Significa que la venda dels béns es realitza sense garantia pels eventuals defectes. Per tant, no es pot impugnar en cas de danys. En conseqüència, l'existència d'aquests defectes, manca de qualitat o diferències de la cosa venuda no podran donar lloc a compensació, indemnització o reducció del preu. Precisament per això, sempre es recomana veure els articles.
-
Per la subhasta que em interessa no hi ha dates de visualització assenyalades, com puc fer-ho? Sempre pots fer clic a 'reserva visualització', la nostra oficina logística et comunicarà aviat la primera data disponible.
-
Puc demanar una visualització en una data no assenyalada? Pots fer la sol·licitud, tenint en compte que una visualització fora de les dates establertes tindrà un cost a la teva càrrec.
-
Quins documents és necessari que porti amb mi? És bo sempre tenir amb tu un document d'identitat i la llista dels lots que tens la intenció de veure amb la seva numeració per facilitar les operacions. En ocasions també es poden demanar altres documents que seran especificats adequadament.
-
- Pagaments
-
-
On trobo els termes de pagament de la subhasta? Els termes de pagament sempre estan indicats en les condicions específiques de venda. Normalment també estan indicats a la fitxa de la subhasta.
-
Quins són els costos addicionals a afegir al preu del lot/dels lots? Al preu dels lots adjudicats has d'afegir el Buyer's Premium, les despeses accessòries de gestió i l'IVA (si s'aplica als lots, al Buyer's Premium i a les despeses accessòries de gestió). Altres despeses addicionals, si n'hi ha, estan indicades en les condicions específiques de venda. Recorda sempre que les despeses de recollida i de transferència de propietat són a càrrec de l'adquirent.
-
Què em jugo si no pago els lots adjudicats dins del termini previst per la confirmació d'adjudicació provisional? Si no completes els pagaments dins les dates establertes, la teva fiança serà retinguda i la venda es considerarà automàticament resolta. L'adjudicació decaurà i serà atorgada al segon millor oferent
-
Quan rebré les factures? La factura relativa al saldo del Buyer's Premium et serà enviada per la nostra administració simultàniament a la recepció del pagament. La factura relativa al saldo dels lots adjudicats serà emesa pels òrgans de la procediment i et serà enviada o lliurada simultàniament a la recollida dels béns.
-
Al Buyer's Premium i als càrrecs de gestió sempre s'aplica l'IVA? L'IVA, conforme a la llei, s'afegirà a l'import a pagar com a Buyer's Premium i càrrecs accessoris de gestió. Si la compra és realitzada per un comprador estranger amb un número de NIF intracomunitari vàlid, l'IVA no serà aplicada.
-
Què és la inscripció al VIES i què passa si un procediment no està inscrit? El VIES és un sistema que controla les transaccions comercials dins de la Unió Europea i entre els titulars de l'IVA. Si el procediment no està inscrit al VIES, l'IVA serà deguda també pels compradors intra comunitaris.
-
Sóc un exportador habitual, he de pagar l'IVA? Serà tasca teva enviar-nos la Declaració d'Intencions per a l'exempció de l'IVA.
-
He d'exportar els béns adjudicats a l'estranger, he de pagar l'IVA? En cas d'exportació per a clients fora de la Unió Europea, d'acord amb la llei italiana, els òrgans del procediment podrien requerir el pagament de l'IVA deguda pels lots adjudicats per evitar sancions per impagament de l'IVA. L'import serà retingut fins a la realització de l'exportació i es retornarà amb la presentació dels documents corresponents.
-
Què és el Buyer's Premium? És la nostra comissió de drets d'asta i és un import en percentatge que es calcula sobre l'imposable del preu de venda declarat en adjudicació.
-
On trobo més especificacions sobre el seu import? La valoració percentual específica la trobaràs en les condicions específiques de la subhasta, i en general a la fitxa de cada lot.
-
Fins quan he de procedir al pagament final? Els termes de pagament sempre estan indicats en les condicions específiques de la subhasta i es detallen en la confirmació d'adjudicació. Si el termini de pagament del Buyer's Premium és diferent del de la peça, sempre es destacarà en les condicions específiques de venda.
-
A què serve la fiança? És un import versat per l'usuari necessari per garantir el compromís de participar en les subhastes en compliment del que estableixen les condicions de venda. Sempre és visible a la fitxa de cada lot i a la fitxa de la subhasta. La fiança pot ser general: és vàlida per a l'habilitació en tots els lots de la subhasta excepte els lots amb fiança específica, o específica: és vàlida per al lot pel qual està previst un dipòsit específic. L'habilitació en almenys un lot amb fiança específica comportarà l'habilitació també en tots els lots amb fiança general.
-
Com puc pagar la fiança? En general, la fiança es pot pagar amb transferència bancària o targeta de crèdit. Qualsevol altre mètode de pagament, si està previst, es indicarà en les condicions específiques de venda.
-
Fins a quan s'ha d'acreditar per permetre'm la participació? La fiança requerida per participar haurà de ser acreditada de manera taxativa abans del termini de la subhasta.
-
Com es produeix l'habilitació a la subhasta pagant la fiança amb targeta de crèdit? Pagant la fiança amb targeta de crèdit, l'habilitació serà automàtica.
-
Com es tornarà a mi la fiança pagada amb targeta de crèdit? En cas de participació a la subhasta sense adjudicació de cap lot, el dipòsit es retornarà, en general, en un termini de 20 dies després de la finalització de la subhasta, llevat que hi hagi indicacions diferents a les condicions específiques. En cas d'adjudicació d'un o més lots GOBID INTERNATIONAL AUCTION GROUP SRL retornarà l'import retingut només després que l'usuari hagi procedit a retirar els béns adjudicats, llevat que hi hagi indicacions diferents a les condicions específiques.
-
Com es realitza l'habilitació a la subhasta pagant la fiança amb transferència bancària? Pagant la fiança mitjançant transferència bancària, l'habilitació es realitzarà només després de l'acreditació del pagament al compte. És important, per tant, fer el pagament de la transferència amb prou antelació respecte al termini de la subhasta per evitar que se'ns denegui la participació.
-
Com es tornarà la fiança pagada amb transferència bancària? En cas de participació a la subhasta sense adjudicació de cap lot, l'import pagat mitjançant transferència bancària es retornarà, en general, després de 20 dies després del terme de la subhasta llevat que hi hagi indicacions diferents a les condicions de venda. En cas d'adjudicació d'un o més lots en subhasta, l'import es retornarà després que l'usuari hagi procedit a retirar els béns adjudicats, llevat que hi hagi indicacions diferents a les condicions de venda. És important comunicar les coordenades bancàries on es vol veure retornada la fiança proporcionant les dades en el moment de la registre o integrant-les a la secció "Compte" de Mygobid.
-
Quan es reté? El dipòsit de garantia es retindrà en cas d'adjudicació d'un o més lots i de no pagament dels imports deguts dins dels terminis indicats en les condicions de participació a la subhasta. Altres motius particulars de retenció del dipòsit de garantia estan indicats en les condicions de venda.
-
Si ja tinc un dipòsit dipositat, puc sol·licitar-ne l'ús en una altra subhasta? Pots sol·licitar el trasllat del dipòsit enviant un correu electrònic a info@gobid.es especificant al camp d'assumpte el número de la subhasta a la qual vols participar "p. ex. trasllat dipòsit a subhasta 2584". També s'haurà d'indicar al correu electrònic el número de la subhasta per a la qual es va dipositar el dipòsit. La teva sol·licitud serà avaluada en funció del resultat de la participació en la venda per a la qual es va pagar el dipòsit. En cas que el dipòsit autoritzat pel trasllat sigui inferior a l'import sol·licitat per la subhasta a la qual vols participar, caldrà fer una integració de pagament mitjançant transferència bancària.
-
Estic obligat a fer les apostes si pago el dipòsit de garantia? No, el pagament del dipòsit de garantia no obliga a fer apostes, llevat que hi hagi indicacions diferents a les condicions de venda.
-
- Retirar els Béns
-
-
Quan puc recollir els béns adjudicats? Els béns adjudicats es poden recollir després de l'acreditació dels pagaments deguts. Se t'informarà per correu electrònic de la data i l'hora per recollir els lots.
-
Puc tenir les dimensions i el pes del lot adjudicat? Si no està especificat a la fitxa del lot, pots sol·licitar-ho directament a l'oficina de logística enviant un correu electrònic a info@gobid.es o trucant al nostre central al +34.911.875.990
-
És possible utilitzar al lloc equipament per desmuntar o carregar els meus lots? No, no és possible utilitzar equipament present al lloc. L'adquirent és per tant responsable de l'eventual desmuntatge, moviment, càrrega i transport dels lots adjudicats i en cas de vehicles de passatges de propietat i pràctiques relacionades.
-
Puc veure els béns abans de recollir-los? És possible fer-ho amb pagament previ, després de verificar que s'han abonat els imports corresponents als lots adjudicats.
-
Quins documents és necessari que porti amb mi? Porta un document d'identitat, la confirmació d'adjudicació i la factura de compra dels béns si ja està en teu poder. En cas contrari, se t'entregarà en el moment de la recollida. Si recull un delegat teu, has d'estar, òbviament, provist d'una delegació.
-
Si necessito de més dies per recollir els béns, quant he de pagar? Per als possibles dies addicionals es requerirà el pagament d'una quota que oscil·la entre els EUR 200,00 i els EUR 350,00 per dia (excepte si hi ha indicacions diferents en les condicions específiques).
-
Si no puc recollir a la data proposada, he de pagar? En cas que no puguis recollir en el dia i l'horari comunicat podràs: - previa aprovació, sol·licitar ser admès en el transcurs de la data prevista per a l'experiment de venda següent, si és el cas. - previa aprovació, fer el recolliment en dies i horaris diferents dels posats a disposició per al singulat experiment, procedint al pagament d'una quota addicional indicada en les condicions específiques de subhasta a la secció 'Recolliment'. El no respecte d'una data de recolliment fora de programa acordada entre Gobid International Auction Group Srl i l'adjudicatari comportarà l'aplicació d'una penalització de EUR 350,00, en cas que el no recolliment no sigui notificat almenys 48 hores abans de l'apuntament, sense perjudici, en tot cas, del ressarciment del major dany sofert per part de GOBID INTERNATIONAL AUCTION GROUP SRL.
-
A quina agència es realitzarà el canvi de propietat? Normalment a l'agència que sigui identificada pels òrgans del procediment o pel comitent, llevat d'excepcions eventualment especificades en les condicions específiques de venda. Serà nostra cura posar en contacte l'adquirent del bé amb l'agència de tràmits escollida pels òrgans del procediment per a la gestió de la pràctica després de l'adjudicació del lot.
-
El pas de propietat es fa a les meves despeses? Sí, tots els costos derivats de la transferència de propietat del bé moble registrat seran a càrrec de l'adquirent. En general, també seran a càrrec de l'adquirent les duplicats dels llibres de circulació i la documentació addicional. Normalment, la cancel·lació del procediment concursal del certificat de propietat serà a càrrec de l'adjudicatari.
-
Si sobre el vehicle hi ha càrrecs administratius, he de pagar-ne la cancel·lació? Normalment és el procediment el que s'encarrega d'això. En cas que la cancel·lació fos a càrrec de l'adquirent això s'especificaria en les condicions específiques de venda.
-
Puc recollir el vehicle abans que s'hagi produït el canvi de propietat? No, no és possible recollir-lo abans que s'hagi produït el canvi de propietat.
-
- MyGobid
-
-
Què és myGobid? MyGobid és una secció personalitzada que pots explorar quan estàs connectat al lloc web accedint des del menú operatiu de la pàgina d'inici a la part superior dreta.
-
Per què hauria de fer servir-ho? És una secció del lloc completament nova i desenvolupada segons les teves necessitats: et permet actualitzar sempre les teves preferències per rebre comunicacions sobre els lots que t'interessen, et permet veure en una sola pantalla les teves ofertes, els lots que segueixes i també les confirmacions d'adjudicació dels béns pels quals has estat el millor oferent. Aprofitar totes les seves oportunitats et permet tenir sempre sota control la teva participació en les vendes i rebre continguts pensats per a tu també a la pàgina d'inici.
-
Què són els avisos de les cerques desades? Mitjançant la funció 'crear avís' podràs desar la cerca realitzada i rebre avisos cada vegada que es publiqui un lot corresponent a la mateixa.
-
No has trobat el que buscabes?
Si us plau, contacta amb el nostre servei d'atenció al client
+34 911 87 59 90 / +34 722 58 58 07
de dilluns a divendres:
09:00 - 13:00 / 14:00 - 17:00