Hora del servidor Sun 15/12/2024 hores 07:53 | Europe/Rome

Cessió d'empresa de producció de pernil a Montecchio (TR)

Anunci
n.24947

Immobili > Altres

  • Cessió d'empresa de producció de pernil a Montecchio (TR) 1
  • Cessió d'empresa de producció de pernil a Montecchio (TR) 2
  • Cessió d'empresa de producció de pernil a Montecchio (TR) 3
  • Cessió d'empresa de producció de pernil a Montecchio (TR) 4
  • Cessió d'empresa de producció de pernil a Montecchio (TR) 5
  • Cessió d'empresa de producció de pernil a Montecchio (TR) 6
  • + imatge
  • Descripción

RECULL D'OFERTES - Cessió d'empresa de producció de pernil a Montecchio (TR), Localitat Cordigliano, Strada Consorziale Teverina, Via Teverina n.13

EMPRESA PER A LA PRODUCCIÓ DE PERNILS

Complex empresarial compost per béns materials i immaterials com millor especificat a continuació:
- immoble en dos nivells (planta baixa i planta primera amb destinació d'ús predominant de tipus productiu, constituïda per la presència de l'oficina. Hi ha, a més, altres porcions destinades respectivament a ús comercial i a ús magatzem/depositori. Pel que fa a l'estat de les acabats externs i interns, observat durant la visita, aquests resulten ser, en conjunt, mitjanament acceptables, ja que hi ha en ell porcions més antigues i altres de recent rehabilitació (vegeu fig.3 i 4). El mateix es pot dir dels sistemes presents. El terreny té una potencialitat edificatòria residual de 38.480 mc.
- sistemes, maquinària per a la producció, equipaments, vehicles, mobiliari d'oficines, maquinària d'oficines, mobiliari de botiga i maquinària de botiga
- canonades d'arrendament de branca d'empresa

És obligació de l'adquirent assumir tots els treballadors de Scianca Salumi s.r.l. (actual arrendatari de la branca d'empresa en qüestió), d'acord amb i per a plena aplicació del que preveu la normativa de l'art.2112 c.c. i amb tots els drets conseqüents.

Contracte d'arrendament de branca d'empresa

Amb acte del 30.05.2017, es va signar un contracte d'arrendament de branca d'empresa amb objecte la branca d'empresa que comprèn l'activitat de treballació, transformació i preparació de les carns, curació i el punt de venda corresponent. En la branca d'empresa concedida en arrendament s'inclouen béns i immobilitzacions materials, bé immoble en què s'exerceix l'activitat de la branca en qüestió, el dret a l'ús exclusiu de la marca.
L'arrendament de la branca d'empresa comença el 1r de juny de 2017 per una durada de 3 anys, renovable cada tres anys, llevat de notificació per part d'una de les parts a l'altra mitjançant carta recomanada amb un preavís de 6 mesos respecte a la data de venciment del contracte. El canon anual previst pel contracte s'ha establert per als primers tres anys en la mesura de l'1% (un per cent) dels ingressos bruts, sense IVA, que la societat arrendatària realitzarà amb la branca d'empresa arrendada i, en tot cas, no inferior a 10.500,00 euros anuals més IVA. A partir del quart any, el canon es fixa en la mesura del 2% (dos per cent) dels ingressos bruts realitzats per l'arrendatari i, en tot cas, no inferior a 20.500,00 euros més IVA. El contracte preveu que el canon es pagui en quotes mensuals, el dia 10 de cada mes, cadascuna d'igual import per als primers tres anys de 875,00 euros. L'eventual ajust degut al percentatge de l'1% (per als primers tres anys) i del 2% (per als anys següents), es pagarà prèvia verificació sobre l'import dels ingressos bruts, dins dels 60 dies següents a la finalització de cada any d'exercici a partir del 1 de juny de 2018. Amb acte a càrrec del Notari Filippo Clericò, rep. 19881, del 6.08.2018 (All. 4), l'original contracte d'arrendament s'ha integrat amb una clàusula resolutòria ..." el mateix es resol al moment de produir-se la venda, fins i tot parcial, del bé immoble en què es desenvolupa l'activitat objecte del contracte d'arrendament esmentat així com es resol en el moment en què es publiqui el concurs de venda relatiu als béns mobles descrits a la llista annexa al contracte esmentat sota la lletra "A", dels béns mobles registrats i que formen part de la branca d'empresa arrendada" ...
Amb sol·licitud presentada el 28.01.2021, la societat ha sol·licitat l'autorització per modificar l'art. 2 del contracte d'arrendament de branca d'empresa demanant eliminar la clàusula resolutòria prevista en cas de publicació del concurs de venda.
El 30.04.2021, amb l'informe favorable del Comissari judicial del concurs preventiu, la societat ha modificat el contracte d'arrendament de branca d'empresa, preveient que aquest es resolgui només en el moment de l'adjudicació efectiva, amb l'obligació de lliurar l'immoble dins de sis mesos a partir de l'adjudicació mateixa.
Amb el concurs publicat el 21.03.2024, la Curatela ha convocat una recollida d'ofertes irrevocables per a la signatura del contracte d'arrendament de la branca d'empresa objecte del present procediment competitiu, que s'ha conclòs el 21.05.2024 sense cap oferta rebuda. Per tant, s'ha renovat el contracte d'arrendament de l'acte del 30.05.2017 s.m.i. amb el mateix arrendatari en les condicions ja pactades.

L'immoble resulta censat al Cadastre d'Edificis del Municipi de Montecchio al Full 25 - Partida 96 – Categoria D/7
El terreny resulta censat al cadastre de Terrenys del Municipi de Montecchio al Full 25 – Partida 96 – Entitat urbana – Superfície 20.000 m².

Per a més informació, consulteu l'informe i la documentació annexa.

  • Adjunts (6)

 ofertes:

Loto suspès per

Prima de l'adquirent veure condicions específiques

venut

Sol·licitar informació Sol·licitar visita Cond. Generals Condicions Específiques Dades PVP
ID Inserzione4302166
bcaeab2a-b95f-11ef-bb5c-0a586443173c
Procedura
Tipologiagiudiziaria
ID Procedura851775
Tipo Proceduragiudiziaria
ID Tribunale0540510090
ID RitoNFAL
ID RegistroPROCEDURE_CONCORSUALI
TribunaleTribunale di SPOLETO
RegistroPROCEDURE CONCORSUALI
RitoFALLIMENTARE (NUOVO RITO)
Num.Procedura13
Anno Procedura2022
Soggetti
  • Soggetto
    TipoSoggetto specializzato alla vendita
    Nome
    CognomeGobid international auction group srl
    Cod.Fisc.GRGNDR67A25H211F
    Emailinfo@gobidreal.it
    Telefono0286882269
    ID Anagrafica4838743
    Soggetto Vendita1
    Soggetto Visita1
Lotto
ID Lotto2190531
Descrizione (IT)RACCOLTA OFFERTE - Cessione azienda produzione salumi a Montecchio (TR), Località Cordigliano, Strada Consorziale Teverina, Via Teverina n.13 - vendita telematica sulla piattaforma www.gobidreal.it n.24947
Primo Identificativo2190531
Codice1
GenereAZIENDE
CategoriaCESSIONE E AFFITTO D'AZIENDA
IndirizzoVia Teverina 13 - Loc. Cordigliano - Strada Consorziale Teverina
ComuneMontecchio
ProvinciaTerni
RegioneUmbria
NazioneItalia
Beni
  • Bene
    ID Bene2844099
    Descrizione (IT)AZIENDA PER LA PRODUZIONE DI SALUMI Complesso aziendale composta da beni materiali ed immateriali come meglio specificati di seguito: - immobile su due livelli (piano terra e piano primo a destinazione d’uso prevalente di tipo produttivo, costituita dalla presenza dell’opificio. Vi sono, poi, altre porzioni adibite rispettivamente ad uso commerciale e ad uso magazzino/deposito. Per quanto attiene lo stato delle finiture esterne ed interne, rilevato nel corso del sopralluogo, queste risultano essere, nel complesso, mediamente accettabili, essendoci in esso presenti porzioni più vetuste ed altre di recente ristrutturazione (vedi figg.3 e 4). Lo stesso dicasi per gli impianti presenti. Il terreno ha una potenzialità edificatoria residua pari a 38.480 mc; - impianti, macchinari per la produzione, attrezzature, automezzi, arredi uffici, macchinari uffici, arredi negozio e macchinari negozio; - canoni di affitto di ramo d’azienda È obbligo dell’acquirente assumere tutti i lavoratori della Scianca Salumi s.r.l. (attuale affittuaria del ramo d’azienda in questione), ai sensi e per piena applicazione di quanto previsto dalla normativa di cui all’art.2112 c.c. e con tutti i conseguenti diritti. Contratto di affitto di ramo di azienda: Con atto del 30.05.2017, veniva stipulato contratto di affitto di ramo di azienda con oggetto il ramo di azienda comprendente l’attività di lavorazione, trasformazione e preparazione delle carni, stagionatura e relativo punto vendita. Nel ramo d’azienda concesso in affitto sono ricompresi beni e immobilizzazioni materiali, bene immobile in cui viene esercitata l’attività del ramo in oggetto, il diritto all’utilizzo esclusivo dell’insegna.  L’affitto del ramo di azienda decorre dal 1° giugno 2017 per una durata di anni 3 (tre), rinnovabile di tre anni in tre anni, salvo disdetta da comunicarsi da una parte all’altra a mezzo lettera raccomandata con un preavviso di mesi 6 rispetto alla scadenza contrattuale. Il canone annuo previsto dal contratto è stato stabilito per i primi tre anni nella misura dell’1% (uno per cento) dei ricavi lordi, al netto IVA, che la società affittuaria realizzerà con il ramo di azienda affittato e comunque non inferiore ad euro 10.500,00 annui oltre IVA. A far data dal quarto anno in poi il canone di cui sopra viene stabilito nella misura del 2% (due per cento) dei ricavi lordi realizzati dall’affittuaria e comunque non inferiore ad euro 20.500,00 oltre IVA. Il contratto prevede che il canone venga corrisposto in rate mensili, il giorno 10 di ogni mese, ciascuna di pari importo per i primi tre anni pari ad euro 875,00. L’eventuale conguaglio dovuto alla percentuale dell’1% (per i primi tre anni) e del 2% (per i successivi anni), verrà corrisposto previa verifica sull’entità dei ricavi lordi, entro 60 giorni dalla scadenza di ogni anno di esercizio a partire dal 1 giugno 2018. Con atto a rogito Notaio Filippo Clericò, rep. 19881, del 6.08.2018 (All. 4), l’originario contratto di affitto è stato integrato con clausola risolutoria …..” lo stesso si risolva al momento del verificarsi della vendita, anche in parte, del bene immobile in cui è svolta l’attività oggetto del predetto contratto di affitto nonché lo stesso si risolva nel momento in cui venga pubblicato bando di vendita relativo ai beni mobili descritti nell’elenco allegato al citato contratto sotto la lettera “A”, dei beni mobili registrati e facenti parte del ramo di azienda affittato”… Con istanza depositata in data 28.01.2021, la società ha richiesto l’autorizzazione a modificare l’art. 2 del contratto di affitto di ramo d’azienda chiedendo di eliminare la clausola risolutoria prevista in caso di pubblicazione del bando di vendita. In data 30.04.2021, previo parere favorevole del Commissario giudiziale del concordato preventivo, la società ha quindi modificato il contratto di affitto di ramo d’azienda, prevedendo che lo stesso si risolva solamente al momento dell’effettiva aggiudicazione, con l’obbligo di rilasciare l’immobile entro sei mesi dall’aggiudicazione stessa.  Con bando pubblicato il 21.03.2024 la Curatela ha indetto una raccolta di offerte irrevocabili per la stipulazione di contratto di affitto del ramo d’azienda oggetto della presente procedura competitiva, che si è conclusa il 21.05.2024 senza alcuna offerta ricevuta. Pertanto, è stato rinnovato il contratto di affitto di cui all’atto del 30.05.2017 s.m.i. con il medesimo affittuario alle condizioni già convenute. L’immobile risulta censito al Catasto Fabbricati del Comune di Montecchio al Foglio 25 - Particella 96 – Categoria D/7 Il terreno risulta censito al catasto Terreni del Comune di Montecchio al Foglio 25 – Particella 96 – Ente urbano – Superficie 20.000 mq
    Primo Identificativo2844099
    TipologiaCESSIONE E AFFITTO D'AZIENDA
    CategoriaCESSIONE DAZIENDA
    IndirizzoVia Teverina 13 - Loc. Cordigliano - Strada Consorziale Teverina
    ComuneMontecchio
    ProvinciaTerni
    RegioneUmbria
    NazioneItalia
Dati Vendita
Data e oraWed 12 February 2025 hores 12:012025-02-12T12:01:00
TipologiaCOMPETITIVA
ModalitàPRESSO IL VENDITORE
Indirizzovendita telematica sulla piattaforma www.gobidreal.it
CAP20148
ComuneMilano
ProvinciaMilano
RegioneLombardia
NazioneItalia
Prezzo base1.060.000,00
Offerta Minima1.060.000,00
Rialzo Minimo10.000,00
Termine Presentazione OfferteWed 12 February 2025 hores 12:002025-02-12T12:00:00
Siti
  • Sito
    ID22
    Tipologiasito pubblicita
    Nominativohttps://www.gobidreal.it/
    Indirizzo URLhttps://www.gobidreal.it/
Data pubblicazione13/12/20242024-12-13

Lots relacionats

Lloguer de branca d'empresa activitat empresarial en el camp de les obres de construcció

Immobili

Garatge a Corciano (PG) - LOT 6

Immobili

Garatge a Corciano (PG) - LOT 7

Immobili

Garatge a Corciano (PG) - LOT 8

Immobili

Garatge a Perusa (PG) - lot 3

Immobili

Garatge a Perusa (PG) - lot 3

Venda 24492.3

Fitxa lot
3.600,00

Data de la venda 12 December 2024 hores 15:00

Perugia (Perugia)

Garatge a Perusa (PG) - lot 4

Immobili

Garatge a Perusa (PG) - lot 4

Venda 24493.4

Fitxa lot
3.600,00

Data de la venda 12 December 2024 hores 15:00

Perugia (Perugia)

Aparcament descobert a Corciano (PG) - LOT 5

Immobili

Aparcament descobert a Corciano (PG) - LOT 5

Venda 25066.5

Fitxa lot
1.350,00

Data de la venda 28 January 2025 hores 15:00

Corciano (PG)

Aparcament descobert a Corciano (PG) - LOT 6

Immobili

Aparcament descobert a Corciano (PG) - LOT 6

Venda 25067.6

Fitxa lot
1.350,00

Data de la venda 28 January 2025 hores 15:00

Corciano (PG)

Aparcament descobert a Corciano (PG) - LOT 7

Immobili

Aparcament descobert a Corciano (PG) - LOT 7

Venda 25068.7

Fitxa lot
1.350,00

Data de la venda 28 January 2025 hores 15:00

Corciano (PG)

Garatge a Perugia - LOT 2

Immobili

Garatge a Perugia - LOT 2

Venda 25251.2

Fitxa lot
2.430,00

Data de la venda 11 March 2025 hores 12:00

Perugia

Establa i graner amb terrenys a Valfabbrica (PG) - LOT 5

Immobili

Establa i graner amb terrenys a Valfabbrica (PG) - LOT 5

Venda 16484.5

Fitxa lot
257.000,00

Data de la venda 14 February 2023 hores 12:00

Valfabbrica (PG)

Garatge a Sigillo (PG) - LOT 1

Immobili

Garatge a Sigillo (PG) - LOT 1

Venda 16650

Fitxa lot
0,00

Data de la venda 24 February 2023 hores 16:00

Sigillo (PG)

Necessites ajuda?