Producció de rètols publicitaris, maquinària i equips Falliment 741/2019 - Tribunal de Milà AVÍS El curador del Falliment SINT S.p.A. convida a formular ofertes en una subhasta informal que tindrà lloc a la seva oficina a Milà, al carrer de l'Annunciata n.21, el dia 2 d'agost de 2021, a les 9:30 hores, per a la compra de: - Lot n. 1: maquinària i equips al preu base de 47.790,00 euros (més IVA si escau) - Lot n. 2: mobiliari al preu base de 21.345,00 euros (més IVA si escau) - Lot n. 3: vehicle al preu base de 3.000,00 euros (més IVA si escau) - Lot n. 4: obres d'art al preu base de 4.000,00 euros (més IVA si escau) - Lot n. 5: prestatgeries al preu base de 400,00 euros (més IVA si escau) - Lot n. 6: pont mòbil al preu base de 4.000,00 euros (més IVA si escau) tot això com millor es descriu en el peritatge i les fotos adjuntes. Els participants hauran de fer arribar a l'oficina del Curador a Milà, al carrer de l'Annunciata n. 21, abans del dia 30 de juliol de 2021, a les 12.00 hores, oferta per a cada lot d'interès - a enviar també per mitjà de PEC a l'adreça f741.2019milano@pecfallimenti.it - signada personalment o pel representant legal, si es tracta de societat, i acompanyada de document d'identitat i visura cameral, si es tracta de societat; les ofertes han d'anar acompanyades d'una fiança equivalent al 10% del preu ofert (que ha de ser igual o superior al preu base indicat per a cada lot d'interès) mitjançant un xec bancari a nom de "Falliment SINT S.p.A.". Les possibles ofertes rebudes seran sotmeses a un procediment competitiu el dia 2 d'agost de 2021, a les 9:30 hores, segons les següents modalitats de venda: si el dia fixat per la subhasta hi ha més d'una oferta (que hagi prestat una vàlida fiança) es realitzarà la subhasta, per a cada lot d'interès, a partir de l'oferta més alta rebuda, amb pujades de 1.000,00 euros pels lots nn.1 i 2, de 500,00 euros pels lots nn. 3, 4 i 6 i de 100,00 euros pel lot n. 5, i s'adjudicarà cada lot al millor oferent; si el dia fixat per la subhasta hi ha una única oferta, es concedirà cada lot a l'únic oferent; a continuació el curador presentarà una sol·licitud al Jutge delegat descrivint el resultat del procediment anteriorment descrit i demanant una autorització específica per vendre a l'adjudicatari i al preu com s'ha indicat anteriorment; obtinguda l'autorització, el curador convidarà l'adjudicatari al pagament anticipat (mitjançant transferència bancària al compte de la procediment) o contrareemborsament (mitjançant xec bancari a nom de la procediment) a la recollida de la mercaderia a l'adreça indicada al document del lot mercaderia, en un termini de 10 dies des de la comunicació de l'autorització del Jutge delegat; l'import del 10% com a fiança es retindrà en compte preu en cas d'adjudicació, es retindrà en cas de no pagament del preu restant i es retornarà en cas d'adjudicació a un altre subjecte. Per a més informació, escriure a: f.commisso@studiotarzia.it
Hora del servidor Sat 16/11/2024 hores 08:29 | Europe/Rome